WYCIECZKA DO ZAKOPANEGO

10 czerwca 2015

W dniach 8.06 – 10.06 uczniowie kl.I LOI (15 osób), II LOI (8 osób), I LOE (6 osób), I TI (8 osób) i II LOS (1 osoba) wzięli udział w wycieczce do Zakopanego. Uczniami opiekowali się nauczyciele: pani Agnieszka Wydryszek, pani Agnieszka Zdrojewska i pan Adam Zając.

W drodze do Zakopanego zrobiliśmy sobie mały spacer po Krakowie, zwiedziliśmy Wawel, Kościół Mariacki, Starówkę.

W Zakopanym czekał na nas miły pensjonat z przytulnymi pokojami i miłą obsługą. We wtorek spotkaliśmy się z przewodnikiem i wyruszyliśmy na wycieczkę nad Morskie Oko, dzielnie pokonaliśmy trasę, nagrodą był piękny widok. W drodze powrotnej zaskoczyła nas burza i niestety okazało się, że mimo wielu próśb nie wszyscy mieli kurtki i ciepłe bluzy. Przemoczeni wróciliśmy do pensjonatu. Niewielkie niedogodności jak mokre buty i ubrania, nie przyćmiły satysfakcji z pokonania tak długiej trasy pieszo.  Wieczorem rozpaliliśmy ognisko i piekliśmy kiełbaski.

W środę cały dzień zwiedzaliśmy Zakopane, obejrzeliśmy z bliska skocznie narciarskie, wjechaliśmy kolejką na Gubałówkę, a następnie po kilkukilometrowym marszu zjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym. Mogliśmy podziwiać piękne widoki, zrobić pamiątkowe  zdjęcia. Ostatnim punktem programu był spacer po Krupówkach.

Mimo zmęczenia pieszymi wędrówkami uczniowie  znaleźli siłę i chęci na spotkania integracyjne, nawiązali nowe przyjaźnie, zacieśnili już istniejące.

Wszyscy będziemy miło wspominać ten wyjazd  i już planujemy kolejny.