Wycieczka klas technicznych w Tatry.

29 września 2022

W poniedziałkowy poranek 26.09.22 uczennice i uczniowie klas 4TE5, 4TI5 i 3TE pod przewodnictwem  p. Sylwii Ludwikowskiej i opieką p. Katarzyny Buźniak, p.  Jacka Szymanika i ks. Mateusza Krajewskiego ruszyli w podróż do podhalańskiej wsi Ząb. Towarzyszył nam radosny nastrój.

Podczas podróży do Domu Wczasowego „Harnaś” mieliśmy okazję zatrzymać się na rynku w Krakowie i przejść ulicami miasta. Podziwialiśmy najbardziej znane obiekty dawnej stolicy, m.in. Wawel oraz Kościół Mariacki i Sukiennice. Wieczorem, po przybyciu na miejsce zakwaterowaliśmy się w hotelu i zjedliśmy wspólną kolację.

Następnego dnia wybraliśmy się do Doliny Kościeliskiej, którą przeszliśmy wraz z przewodnikiem. Podczas tej drogi dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek na temat historii doliny. Po dłuższym spacerze w pięknej pogodzie dotarliśmy do schroniska na Małej Polance Ornaczańskiej, gdzie wypiliśmy ciepłą herbatę. Po obiedzie wybraliśmy się na Termy Chochołowskie, gdzie korzystaliśmy z basenów, kąpieli solankowych i innych atrakcji.

Następnego dnia po wjechaniu koleją na Gubałówkę zachwycaliśmy się widokami i wspaniałym krajobrazem szczytu Giewontu. Następnie przeszliśmy do Muzeum Oscypka, w którym baca opowiedział nam, jak powstają prawdziwe góralskie wyroby. Mieliśmy również możliwość samodzielnie wykonać serek w kształcie serca lub owieczki. Wieczorem właściciele domu wczasowego zorganizowali nam dyskotekę.

Ostatni dzień wycieczki przywitał nas deszczową pogodą.